Η σκληρή απάντηση Βασάλου σε Αγιαννοπούλου και Μαρί Ρόουζ: «Δεν μπορώ να ξοδεύω τον χρόνο μου»

Μπορεί όσο καιρό βρισκόταν στον Άγιο Δομίνικο για το Survivor ο Κωνσταντίνος Βασάλος να υπήρξε το μήλον της έριδος για τη Βασιλική Αγιανν...

Μπορεί όσο καιρό βρισκόταν στον Άγιο Δομίνικο για το Survivor ο Κωνσταντίνος Βασάλος να υπήρξε το μήλον της έριδος για τη Βασιλική Αγιαννοπουλου και τη Μαρί Ρόουζ, συναθλήτριές του στο bodybuilding που και οι δύο άφησαν να εννοηθεί ότι ήταν ζευγάρι μαζί του, όμως τώρα ο γόης των Μαχητών δίνει τη δική του απάντηση στα κορίτσια και είναι αρκετά σκληρή.

Αναφερόμενος στα όσα υποστήριζαν οι δύο κοπέλες, ο Κωνσταντίνος είπε στο Θέμα: «Η αλήθεια είναι ότι η κίνηση αυτή με στεναχώρησε. Δεν θα έπρεπε να γίνει. Αλλά ο καθένας λειτουργεί με το δικό του σκεπτικό. Προσωπικά δεν θα έκανα ποτέ κάτι τέτοιο. Είναι κάτι που το έχω αφήσει πίσω μου. Γενικά δεν ασχολούμαι με το θέμα. Έχω να ασχοληθώ με τόσα ευχάριστα πράγματα στη ζωή μου που δεν μπορώ να ξοδεύω τον χρόνο μου σε αυτά». Όσο για τη γυναίκα των ονείρων του, ο ίδιος απαντά: «Κάθε μέρα μου χρεώνουν και μία διαφορετική κοπέλα. Εγώ πάλι αναζητώ μια κοπέλα που να έχει προσωπικότητα. Σίγουρα κοιτάζω την εμφάνιση, αλλά δεν στέκομαι σε αυτή. Δεν είμαι τόσο ρηχός. Το θέμα είναι να υπάρχει συνεννόηση και μέσα από μια σχέση να γίνεις καλύτερος άνθρωπος».

Πηγή: gossip-tv.gr

COMMENTS

Όνομα

Αθλητικά Ανέκδοτα ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ Άποψη Αστεία ΓΕΓΟΝΟΤΑ Διάφορα ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Ελλάδα ΕΠΙΣΤΉΜΗ εφημερίδες ΖΩΔΙΑ ΗΟΤ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙΡΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΟΣΜΟΣ μαγειρική Μουσική Οικονομία Παράξενα Περιβάλλον ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΣΙΝΕΜΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΣΟΚ Συνταγές Σχέσεις Τεχνολογία ΥΓΕΙΑ Auto-Moto LIFESTYLE MEDIA TV
false
ltr
item
Gegonota: Η σκληρή απάντηση Βασάλου σε Αγιαννοπούλου και Μαρί Ρόουζ: «Δεν μπορώ να ξοδεύω τον χρόνο μου»
Η σκληρή απάντηση Βασάλου σε Αγιαννοπούλου και Μαρί Ρόουζ: «Δεν μπορώ να ξοδεύω τον χρόνο μου»
https://3.bp.blogspot.com/-T9NH5pPea8U/WWv7XHDe6xI/AAAAAAADOFQ/ZPf9pMP-CosHNXOXq7nfKf-n0AM7-3gOACLcBGAs/s640/Desktop23.jpg
https://3.bp.blogspot.com/-T9NH5pPea8U/WWv7XHDe6xI/AAAAAAADOFQ/ZPf9pMP-CosHNXOXq7nfKf-n0AM7-3gOACLcBGAs/s72-c/Desktop23.jpg
Gegonota
http://gegonota-gr.blogspot.com/2017/07/blog-post_350.html
http://gegonota-gr.blogspot.com/
http://gegonota-gr.blogspot.com/
http://gegonota-gr.blogspot.com/2017/07/blog-post_350.html
true
7832213978187005671
UTF-8
Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy